Sunday, November 3, 2013

New Blog

Assalamualaikum!


Ni blog baru aku... Kenapa aku buat baru sebab aku tengah bosan kot... Blog lama ada lagi just tetiba nak buat blog baru... Maybe sebab aku dah bosan dengan blog tu? Hati dan perasaan kan boleh berubah tanpa jangkaan. Sebab tu leerr... (Ceh, alasan!)

Maybe sebab kat blog lama aku, ada sesuatu yang buat aku rasa tak selesa so I decided to start over.. BAM!!

Lagipun, kita sebagai manusia harus maju kehadapan. Dah macam korang REWRITE lah balik kann~Jangan biarkan masa silam terus mengongkong kita. Sebenarnya bagus apa masa silam tu dok kacau hidup kita. Bukan orang tu takleh move on ke hapa. Tapi ambil the positive side, masa silam seseorang tu boleh menjadi satu pengajaran besar supaya dia jadi lebih matang, kan? (Alasan lagi)

So, Ta-Dah!! And welcome!

*feeling like donut~~*

No comments:

Post a Comment