Sunday, November 3, 2013

Cuti Sem

Assalamualaikum...

So, sekarang ni cuti sem... Cuti pertama aku lepas masuk matrik yang tak memerlukan aku untuk baca buku. Tapi, cuti yang sebelum ni pun aku buka buku sekejap je... Hehe...

Tapi cuti dia tiga minggu je... And bayangkan aku baru sampai malam pagi semalam, hari ni je dah banyak benda kena buat. Keje kahwen laa, nak booking flight laa... Then printer jammed laa...  =)  <-- tetiba nak letak smiley face!

Nanti 23 haribulan aku MUET then straight away pegi Bayan Lepas nak naik flight pegi JB. Dahlah flight pertama aku. Seorang diri pulak tu! Macam sh*t. Aku pun blur ni... Baru fikir macam mana keadaan aku nanti, belum jadi betul-betul! Then malam the next day naik bas balik Penang balik. SEORANG DIRI LAGI, tanpa Dila yang selama ini dalam apa jua pun keadaan bas tu menjadi katil aku. Then kalau sampai subuh aku terus pergi kelas......... =)   <----smiley face lagi

Berdoa jelah agak aku dapat maintainkan ke-awesome-an aku.... cehh

Cuti sem ni aku nak ajak ayah pergi cuti... Then ajak dak-dak sekolah lama outing... Then jumpa nenek kesayangan... Then perabihkan buku-buku LEJEN aku! Hooohhh!! (tengah kuatkan semangat)

Sekarang baru pukul 12.46AM tapi aku dah ngantuk... Dulu pukul 3AM still maintain, boleh selamba je pegi sekolah esoknya tapi sejak-sejak jadi budak matrik ni.... Aku mengenal nilai sebenar tidur!! PRECIOUS! Sebenarnya dari aku masuk PLKN dah tahu tidur itu emas tapi jadi student lagi lahhh woii!! Diberi pilihan kebulur atau mengantuk, aku rasa mostly akan pilih tidur. Walaupun lepas makan lagi lena tidur tapi setiap saat itu penting...

*pening~~*

No comments:

Post a Comment