Sunday, February 2, 2014

Turning 19

Assalamualaikum!
Dudung!! Babamp!! Changchang!!

Ehem... 19 years ago, I was born to a family of five, who grew to a family of twelve now. Cahaya Kebijaksanaan, itu maksud nama aku. Berat masa bayi 3.5 kg(baby gumuk) dan sekarang ** kg. Dan masih ada pipi bulat ni.

Aku tak sangka aku dah 19 tahun. Aku macam, weyh, aku dah 19! 19 weyh... Selama ni hanya ada umur 4-5 tahun, 18 tahun dan dewasa. 19? Aku tak pernah terpikir pon. Hahaha... Terukkan?
Hurm, aku dah 19 jadi apa yang aku dah baiki selama setahun ni? Aku pun tak pasti.

Tahun lepas aku sambut birthday aku dekat dalam kem. Jauh dari keluarga, dekat dengan famili kem. Aku kena baling bedak, pasal takde tepung. Aku kena prank. Aku kena kahwinkan. Ntahlah.

Tahun ni pulak aku dapat sambut dengan semua orang. Ayah, ibu, abang, kakak, Ajim & Iera, Ammar, Nani, Abid, Kuyam dan Mamat. Complete! Dan aku happy sangat. Hahahahha... Takde kek sebab aku bukannya suka benda manis sebenarnya tapi it's okay. Ajim siap tawarkan kek kahwin dia semalam!

Ohhh! And semalam aku jumpa kawan sekolah rendah aku. Dulu aku sekolah SRAB. Sek Ren Agama Bersepadu. Tapi perangai aku agak kasar, kot. Sebab kawan aku tu cakap aku lain giler... Dekat lima enam kali laa dia ulang benda tu. Aku pun nak tahu apsal. Dy cakap dulu aku ganas nak mampuih, sekarang daa pakai tudung labuh. Jadi aku nak tanya, adakah aku ganas sangat dulu? Mungkin dah sampai seru kot. Eicehhh... Hahaha

Ohh, and here's some pictures we took today!! Jangjang!!




Bajet macam anak loaded sikit.
Shopping banyak2 dengan iPad dekat tangan!

THE BIG BIGGER BIGGEST FAMILY!!

Dan terima kasih kepada yang ingat serta wish. I lebiu semua. Lagi-lagi ibu yang nyanyi 'Happy Birthday' sambil dodoikan aku. Hurmmm...

Daaaa~~~

No comments:

Post a Comment