Tuesday, February 4, 2014

Kahwin.....but

Assalamualaikum
Ehemmm....


As some of you might know, I wanna get married as soon as I can. Idk why but I just wanted to. Tapi lepas satu insiden kecil yang berlaku, aku fikir, aku kena kerja kuat-kuat dulu. Sebab nak kahwin memerlukan belanja yang banyak!
Ya! Memanglah mas kahwin dekat Johor ni agak murah dan aku takde plan nak tambah-tambah pun. Tapi nak buat majlis nanti. Tak payah buat besar-besar. Bukannya aku kahwin dengan Tengku Hassanal pun. Tapi majlis kan penting. Nak bagitau kat semua orang yang aku dah berkahwin, supaya tak timbul fitnah.
Dan belanja nya bukannya sikit.

Jadi aku nak tanam azam, aku nak tanggung majlis aku sendiri. Taknak guna duit parents aku pun. Okay, kalau diorang nak sponsor sikit-sikit, sukatilaa tapi basicly semua aku nak tanggung. Dan kepada bakal suami aku, awak pun kena tanggung juga ehh! Thanks

So, I love you ayah & ibu!!

No comments:

Post a Comment