Sunday, February 2, 2014

Cerita 01.02.2014

Assalamualaikum!
Woohoooooo!! Huuuuuu~~ Sedih

Ehem...
Semalam merupakan hari persandingan abang aku yang kedua... Belah famili sini!
So, masa aku balik rumah 30 haribulan tu, (aku naik bas 29 hb tapi sampai Kluang 30 hb. Sehari dalam bas) aku dah dikerah untuk menolong mana-mana yang patut. Banyak woo... Nak packing2 goodies, nak kemas rumah, dok angkat perabot sana sini. Nasib baik pakai khidmat katering, kalau tak memang makin sesak arr... Then the big day comes!! Shalalalala~~
Pagi tu, macam biasa je. Bangun, breakfast then bila sampai je pukul 9-10, bila orang dah mula datang...... Kerja asal aku jadi photographer tapi aku kan pemalu. Jadi aku tukar tugas dengan Nani, tolong ibu bagi goodies. Tapi si ibu dah upah photographer jadi buat pe nak banyak-banyak lagi kan? Jadi Nani pun jadi security penjaga duit. Kerja aku senang. Duduk-duduk, bila ada orang datang, aku hulurkanlah goodies. Tapi jadi pening bila ramai-ramai datang sekali gus. Berapa ramai dewasa, berapa ramai budak-budak. Yang baru datang ke, yang dah nak balik pun aku konfius gak.
Later petang tu bergambar dengan pengantin serta kazens. Actually, otw nak pergi bergambar tu ada satu accident pun later laa....
Malamnya, aku dah tak boleh nak bergerak dengan aktif lagi. Mengantuk!! Ntah pukul berapa ntah aku tertido. Mandi pun tak... Heeee~~






















Tahniah Danial Hazim dan Shahidatul Amiriah!!
Semoga jodoh berkekalan till Jannah, insyaAllah


 :: bila ibu nak bagi adik kahwin pulak?::
:: selamat hari jadi kepada aku (bangga)::

No comments:

Post a Comment